Reklamacje
Reklamacja towaru
30 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając na piśmie oświadczenie woli w terminie 30 dni. Termin dwudziestojednodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, na podstawie której Gaczoo wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności, liczony jest od dnia wydania rzeczy (od objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik), przy czym, w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – termin liczony jest od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, jego partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu towaru przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów; a w przypadku pozostałych umów – od dnia jej zawarcia. Dla zachowania terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, wystarczy wysłać pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed jego upływem lub załączyć do przesyłki ze zwracanym towarem na adres Gaczoo sp. z o. o. – Dział Reklamacji - Obwodowa 11i, Kraśnik 23-200. Z dopiskiem „Zwrot Gaczoo”. Wzór formularza odstąpienia od umowy znajdą Państwo w Regulaminie.
Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa taka uważana jest za niezawartą, a strony zwracają sobie wszystko co świadczyły drugiej stronie. W przypadku zwrotu towaru z zamówienia, do którego dołączony był gratis promocyjny, Klient zobowiązany jest zwrócić także przedmiotowy gratis. W przypadku odmowy zwrotu gratisu, Sklep zwróci Klientowi cenę zwróconych rzeczy pomniejszoną o wartość gratisu – zgodnie z ceną gratisu. Konsument jest zobowiązany odesłać towar niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zwrot świadczeń stron powinien nastąpić niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni.
Koszty zwrotu towaru ponosi Konsument. Konsument ponosi koszty opłat dodatkowych lub inne koszty, o których mowa w art. 12 ust. 1 pkt 5 Ustawie o prawach konsumenta (m.in. koszty przygotowania i zapakowania towaru, koszty odprawy celnej – w przypadku odesłania towaru do Sprzedawcy z państwa spoza Unii Europejskiej).
Uwaga! Pliki załączone do korespondencji nie powinny przekraczać 5MB, ponieważ wiadomość z reklamacją/zwrotem może zostać zablokowana przez serwer.
UWAGA! Produkty lecznicze nie podlegają zwrotowi. Zwrot tego rodzaju produktów możliwy jest wyłącznie w przypadku wady jakościowej produktu lub jego niewłaściwego wydania. Podlega to regulacji art. 96 ustawy z dnia 6 września 2001r. - Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008r., nr 45, poz. 271)ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM PRAWEM PRODUKT NIE PODLEGA ODSPRZEDAŻY DO SKLEPÓW I LECZNIC WETERYNARYJNYCH - NIE WYSTAWIAMY FAKTURY VAT!
Jeżeli zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go do nas zwrócić w przeciągu 30 dni od daty dostarczenia przesyłki.
Prawo odstąpienia można zrealizować poprzez przesłanie do Sprzedającego wypełnionego formularza odstąpienia (link do formularza podany poniżej na stronie internetowej - tu stwórz dokument który załączymy do regulaminu jako wzór zwrotu / reklamacji), jednak nie jest to obowiązkowe.
Sposoby zgłoszenia reklamacji:
1. E-MAIL na adres: biuro@gaczoo.pl
Ważne! Prosimy o załączenie w korespondencji zdjęć: z momentu odbioru uszkodzonej paczki, rozpakowanych produktów, wszystkich produktów uszkodzonych na jednym zdjęciu oraz zdjęcia produktów z bliska.
W innym przypadku, reklamacja może zostać odrzucona z racji zbyt małej ilości materiałów.
Aby pobrać wzór odstąpienia od umowy, kliknij tutaj.